Sportlife&Liseberg!

ditt hjärtas slag gör så jag inser att livet är värt att leva. <3


godmorgon!
Har varit vaken sen ca 6.00 , fan va trött jag är nu men jag gick till sportlife efter jag vaknat och tränade lite.
Nu efteråt känns det sjukt skönt att fått röra på sig men ändå vill jag liksom hem och sova, fast sitter ju i skolan och ska skriva om William Shakespear, fast det går väl inte så bra just nu för mig för jag har inget intressen för att skriva just nu känner jag. Är typ för trött..
Ikväll ska jag på Lisberg med en granne och hans familj..Han har fyllt 11år och  han ville att jag skulle följa med! Så ska ladda mammas kamera när jag kommer hem så jag kan ta lite bilder  så får ni kanske se dem ikväll eller imorgon! :)
nu ska jag försöka göra något vettigt i skolan hörs senare på lunchen kanske ! :)
Hoppas ni får en bra dag,!
Puss&kram// marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0