Skoldator suger

Heeej alla glad människor!

Nu har jag förlorat allt skolarbete på datorn , tralalala skol datorn suger så har fått ominstallera den fast det är ju en bra sak med det och det är ju att jag fick tillbaka den gamla msn!!! Fast nu måste jag köpa ett USB minne som jag ska ha med mig över allt för om det händer igen blir jag riktigt jävla sur , säger som Jimmy :
- Skol dator suger därför vill jag aldrig ha någon.

AJa nu har jag engelska och sen har vi BF så slutar vi riktigt skön dag liksom börja med att fixa med datorn fösta timmen HHAHAH niice hela lektionen och nästan hela lunch rasten gick åt :)

nu måste jag vara social med min grupp nu .
hörs senare !!!
Puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0