om ?

Om man verkligen gillar en kille och under tiden är ens liv ett helvete nästan , ska man försöka glömma honom eller bara kämpa ? Fast jag vill ju ha kvar honom i mitt liv föralltid liksom det svider i hjärtat när jag märker att han inte mår bra pågrund av andra tjejer. Fast det enda jag kan göra är att stötta honom så gott jag kan men det blir alltid så svårt för att inte bli sur för jag är så svartsjuk så det inte är sant. Jag vill ju att han ska gilla mig men jag får bara leva med att han inte gör det. jag måste ju få leva också men vill leva med honom. Shit fan! jag kan inte säga hejdå till honom även fast hjärnan säger det så säger hjärat något helt annat , jag har ingen väg att följa längre för jag är helt vilsen ...,HJÄLP!!! :(


Kommentarer
Postat av: fr

sv: haha ja mare jag ''glömde'' dom :D!!

fin header!

2010-12-17 @ 20:27:44
URL: http://fridaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0