ny header

hej
nu har jag varit hemma en bra stund men är så jäkla trött och frusen om hela kroppen så det inte är sant så ska snart sova. 
Iaf jag jobbar på en ny header så jag gjorde denna snabbt , haha blev lite nöjd faktisk fast det ska komma en ny till som kanske är ännu bättre!!
När den kommer blir hela bloggen ny , behöver lite mer färg tror jag aja får se.
På liseberg var det sjukt kallt men fast vi höll värmen på topp, vilket härligt gäng som jag var med! Det måste göras, för alla van vinster fast ena familjen van ju dock bara stora vinster!! Fast jag van lite smått och fick två nallar av Christian för han ville inte ha dem . gulligt av honom :)
Efter vi åt så fick jag och Christian värsta skratt anfallet!! HAHAHA fast mitt varade längre än hans. Vi skulle spela på ett hjul, han killen som jobba där fick sig ett GOTT skratt iaf:)
Jag försöker få över bilder från mobilen till datorn men det går inte så bra som jag vill så ni får bilderna imorgon ! :)
Nu ska jag snart sova, är helt slut körd i kroppen seriöst det gör ont!!!
Hoppas ni har haft en bra dag iaf, för det har jag!!   förlåt ingen bild, det cpar!!
puss&kram//marie

Kommentarer
Postat av: Christian

Gör inget om bilderna inte kommer (A) haha :)

2010-12-15 @ 01:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0