nu snart..

hej!

Visst är rubrikerna lite jobbiga att komma på?  jag brukar kanske ta några ord från någon mening inlägget fast det måste ju låta bra också !

Att plugga är inte min starka sida! men jag när jag ligger i press så fixar jag alltid det på något sätt, fråga mig inte men liksom då sätts min hjärna igång. Sen kanske inte allt blir så bra men hallå?  då får man ju bara tillbaka det och får rätta till men om jag skriver en text ex så läser jag alltid igenom den för man kan ju inte ha slarv fel på en text eller stavningen fast vissa ord kan ju inte alltid vara så lätta stava men man lär sig ju av sina misstag :)

Nu har jag iaf skrivit klart praktik dagboken, det tog sin lilla tid sen kom Ellinor också och då blev det inte så mycket pluggning men lite blev det allt och just nu håller jag på att rätta lite i texten sen ska jag börjar med engelskan och imorgon blir det att plugga :

*  Skriva klart engelska
*  Skriva svenska
*  Skriva samhällskunskap ( om jag hinner )


Så efter skolan imorgon stannar jag kvar i skolan för att gör engelskan sen drar jag mig hem och gör klart svenskan som jag har kommit halvvägs med men sådant är livet när man glömmer.

aja nu ska jag fixa det sista och sen se lite tv o se om Jim vill ringa igen för han var på väg hem och frös händerna av sig så han la på , stackars lilla Jim <3
Bloggar från skolan imorgon börjar iaf 8.00 !!



Sov gott nu allihopa!
Puss&kram// Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0