kniven i hjärtat

jag kan inte få dig ut ur mitt huvud. fyfan . känslor som ska vara en helt underbar känsla vissar sig vara en kniv i hjärtat som skär och svider. sakta men säkert kommer tårarna och jag önskar hellre att det vore blod än tårar. så mycket blod så jag försvinner.

Jag vill inte leva med en smärta som svider, tack vare dig har jag känslor som bildas till smärta. en smärta som gör att jag bara vill skrika ut hur ont jag har, så alla får se vad du gjort med mig!!?

fan jag hade nyss kommit flera steg upp från en annan idiot som kommer du som en räddade ängel och jag blir kär, fan fan fan . hatar mig själv. varför jag?varför valde du mig gud? varför ingen annan?

Du vet vad jag kan göra för att skada mig själv. räcker inte det jag gjort än ?!! vill du bara ser mer fast det gäller nog inte bara dig gud det gäller honom också. han vill se mig lida som ett litet barn som inte får ha sin mamma nära,

Det enda du vill/ville var att se mig lida!! Hoppas du är nöjd nu, för du har lyckats, GRATTIS!!



Kommentarer
Postat av: fr

sv: haha ja jag vet :o

2010-12-18 @ 11:24:31
URL: http://fridaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0