kanske borde göra det ?

Bestefar har varit död nu i några år, men jag saknar han mer och mer för varje dag men det betyder inte att jag gråter varje kväll men jag gråter ofta på grund av att jag aldrig hann säga att jag älskar honom!! Jag skulle göra vad som helst för att han ska få veta det.
Men jag har bara min mormor kvar, för liksom min farmor och farfar är också döda. jag kan inte tänka mig en värld utan henne. Hon är den som ger mig stöd och verkligen alltid vill mitt bästa!!!!<3 Hon förstår mig som ingen annan gör, jag älskar henne och jag måste säga det innan det är försent för jag vet inte hur länge till jag har kvar henne liksom har inte firat jul med henne på hundra år känns det som . vill bara upp till henne i Norge och vara med henne och göra henne stolt!! Jag ska göra allt för henne, jag ska gör allt för att hon ska bli stolt över mig. Jag vill inte att min mormor ska dö..<3
Jag vill ha henne hela livet, fan jag är snart 17 år och jag har syskon som är från 24-27 år som har ändå träffat mormor mer än mig och kan bätter norska..jag förlorar Bestefar , farmor och farfar så tidigt!! Jag ville lära känna min farmor men som dog när jag skulle fylla 3 år och farfar dog när jag var 14 år men han aldrig träffa honom så mycket som jag önskat!!

Jag vill säga att jag verkligen älskar dig Bestefar för jag vet att du är i mitt rum och ser mig gråta, känner av din närhet <3
vill kunna kramar dig <3

jag älskar dig Farmor och Farfar även fast vi lärde känna varandra så älskar jag er!! <3

Villa nu i frid Bestefar, Farmor & Farfar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0