Jimmy

Det är en person jag måste skriva om en som vet mer om mig än någon annan vet tror jag han står mig väldigt nära även fast vi inte träffats än så betyder han mycket!

Jimmy är en speciell kille som verkligen bryr sig om alla i sin omgiving, han vill att alla ska må bra och han märker fort när något fel och då frågar han vad som har hänt sen kanske man inte svarar inget men då tjatar han lite och så kan lätta sitt hjärta och få underbar råd från honom som verkligen hjälper en eller iaf mig hjälper mycket att få kloka ord från någon som Jimmy. Jag har alltid gillat honom väldigt mycket , jag kanske till med har känslor för honom men är så sjukt rädd att förlora en vänskap som betyder för mycket så jag försöker att gömma dem och få känslor för någon annan för jag skulle inte klara av en dag utan honom. Jag kan har världens humör sväningar och få lite ryck på honom och jag mår skit efteråt fast oftast säger jag att jag inte kan snacka o han förstår.
Dem är vän med Jimmy har en helt underbar vän och det som inte känner honom vet inte vad dem går miste om för att ha någon som alltid ställer upp och verkligen lyssnar på en sen ger råd, sådan människor finns det få av på denna jord kan jag ju säga med en gång.

Jag minns när jag ringde honom första gången det hade hänt väldigt mycket här hemma som vi inte går in på, jag grät iaf och jag bara ringde honom, han var väldigt tyst men lyssnade på mig och sen fick lägga på för det blev dyrt för mig men det är värt det, jag fick sms av honom efteråt där han sa förlåt för att han var tyst och blyg, helt seriöst ? vem är inte det om någon man aldrig pratat med ringer och gråter, jag skulel inte veta vad jag skulel sagt men han var ju lugn och det gjorde mig lugn också. jag kan inte mer än älska denna människan för han är helt underbar, jag sitter och ler varje gång jag snackar med honom på msn/sms, han lyckas alltid får mig bra humör, gör mig glad och se framåt. Jag älskar dig Jimmy<3 ( som vän kanske mer någon gång )



en ganska gammal bild på Jimmy

puss&kram // marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0