hos norre

Hallå

Nu är man i Kungälv igen, gaah Viktor är helt jävla galen! tralala skulle hellre vara med Joel idag fast han var med sina kusiner. blä på honom!! :)

jag är iaf hos Norre nu ( Ellinor ) haha för mamma är hos min bror och friar Julias föddelsedag !! grattis till henne !
dissade lite där bara för jag vet att en del av den familjen är sjuk och jag vill inte bli sjuk igen TACK!

just det Tim kan gå och dö skulle inte bryr mig något längre tyvärr, han bara snackar massor skit tyvärr. Fan haha bara för jag inte kom över Patrikm så fort ?! Olika tid för alla eller ? HAHAHH stackars kille alltså, vilka problem han kommer få nu :)

Just tack jim för att du hjälper mig nu, du är bäst ! :)


Puss&kram// marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0