Göteborg med ffrida

Heej!!
Jag är nu hemma hos ffrida! Vi har varit inne i stan och shoppat lite och jag fick köpt lite, tar kort på det senare :)
tänkte börja med att lägg in lite mer bilder, låna ffridas kamera :)
jag kan ju lägga in vad jag fick i julklapp också bara för det , haha inte för jag fick så mycket men ändå kan vara lite roligt ändå :)
Just nu sitter jag i ffridas säng och vi har snart städat klart för **** kommer hit imorgon, så hjälpte henne lite granna bara. Nu får man bara hoppas att hon kan hålla det städat eller lite iaf, för jag vet att hon kan det :)
Nu måste jag sluta för göra det sista, bloggar mer senare
Ska nog sova här !! *Kanske *
Nisse ffridas söta katt!
Puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0